![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
2. אבל יש צורך לדעת שהם נלקחו באקראי מתוך אוכלוסיית האוטיסטים. בפרט, בדוגמא שלך יש פגם מחקרי פוטנציאלי. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
יש עוד הרבה פגמים פוטנציאליים. גודל המדגם אינו מוכיח שאחד מהם מופיע במאמר, ולכן אינו מצדיק מסע צלב. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
תטל"א. אני התייחסתי להערתו של טל (שנראה כי התיחסה לילדים *אוטיסטים* אקראיים) ולתגובתך. בכל מקרה, התרגיל למתקדמים של טל לא היה מתמטי, כמדומני. |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |