|
||||
|
||||
האם לא מקובל בעיניך שאתה, כשחקן, אינך יכול ליזום "עלילות משנה" במשחקים? האם אתה כבול ל"מסלול" ספציפי שאינך יכול לחרוג ממנו? האם אתה מוגבל במספר הפתרונות האפשריים לכל מצב, או שאתה יכול להעלות פתרונות שהשה"מ לא חשב עליהם מראש, אבל יתקבלו גם הם? בקיצור - האם כשאתה משחק משחק תפקידים החוויה זהה למשחק מחשב (אם נתעלם מהאלמנט החברתי)? |
|
||||
|
||||
לא לכל השאלות. אתה נופל בכשל הדיכוטומי: או משחק מחשב או ארגז חול. האמת במשחקי תפקידים היא בד"כ באמצע. |
|
||||
|
||||
נו, ואם האמת היא באמצע, הרי שלשה"מ אין שליטה *מוחלטת* על המתרחש במשחק. |
|
||||
|
||||
ואיפה טענת את זה? |
|
||||
|
||||
תגובה 390887 |
|
||||
|
||||
תגובה 390941. השה"מ בד"כ הוא לא רק facilitator ולא משתמש בכוחו ה(כמעט) בלתי מוגבל. מעבר לכך, סיסי דיבר באופן ספציפי על משחקי כנס, בהם שליטת השה"מ אכן דומה לזו של המספר במשחק מחשב. כלומר, האפשרויות של השחקנים להשפיע על העלילה מוגבלות וקבועות מראש. |
|
||||
|
||||
זה ממש לא בהכרח כך. זה, כמובן, דורש הרבה יותר יכולת אלתור מהשה"מ, אבל זה עדיין אפשרי. (ורק בשביל הכיף, עוד שני זה-ים: זה. זה.) |
|
||||
|
||||
בסדר. הוסף "כמעט תמיד" לתגובה הקודמת. בכל מקרה, במערכה (campaign( טוב לשחקנים תהיה הרבה יותר השפעה על העלילה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |