![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
השיר השני מוצא חן בעיני מאד. למעשה הוא מזכיר לי שיר שאני עצמי כתבתי לפני כמה חודשים, מפרספקטיבה מנוגדת. סביר שהמשוררת יודעת שהיא עוברת על הלכה פסוקה ברמב"ם: הלכות יסודי תורה, פרק א', הלכה ח', וזה המוטיב האמנותי המוביל בשיר. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
באיזו הלכה מדובר? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
"הרי מפורש בתורה ובנביא, שאין הקדוש ברוך הוא גוף וגווייה: שנאמר "כי ה' אלוהיכם, הוא האלוהים בשמיים ממעל ועל הארץ מתחת" (ראה דברים ד,לט; יהושוע ב,יא), והגוף לא יהיה בשני מקומות. ונאמר "כי לא ראיתם, כל תמונה" (דברים ד,טו), ונאמר "ואל מי תדמיוני, ואשווה" (ישעיהו מ,כה); ואילו היה גוף, היה דומה לשאר גופים". אולי כדאי שתרכוש סט רמב"ם. זה יעזור לך להבין ללבן של משוררות צעירות. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
תודה. אשקול את העניין. | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |