|
||||
|
||||
נזכרתי בסרט AI של שפילברג (אפרופו גם השם) בסצינה בה יש מעין יריד ובו דוכן של "Dr Know" ואם צריכים מידע ,משלמים ומקבלים מידע ממוקד מדמות הולוגרפית מצוירת שמזכירה את אינשטיין. אולם הד"ר ערמומי ונכלולי והוא מוסר מידע לשאילתא באופן מתחכם, כך שתאלץ לשאול (ולשלם) שוב. אולי גוגל הולך לכוון הזה? לנסות להיות אשפי המידע הממוקד אבל לנסות לגבות על כך כסף?לי נראה שהמודל המוטה (עסקית) יאבד את אמון הציבור- שיעבור למנוע חיפוש אחר או שגוגל ימתנו את האוריינטציה השיווקית. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |