|
||||
|
||||
צ''ל ''שהשקיעה בשיווק ורישום פטנט'', כי האוניברסיטה השקיעה יותר במחקר ובפיתוח מאשר החברה. |
|
||||
|
||||
עם כל הכבוד לרעיון ולמחקר בסיסי, הרבה מאוד משאבים מושקעים דווקא בשלב הפיכתו למוצר על המדף[*]. אם אוניברסיטה החליטה שזה לא העסק שלה, בזה היא לא מוכשרת, ומכרה את הזכויות לחברה מסחרית, מי אנו שנלין. [*] במקרה הטוב, עוד תגלה את העובדה הזו על בשרך :-) בהצלחה עם הסטרטאפ! |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |