|
||||
|
||||
עם התיאור לא התווכחתי. צורמת לי הפרשנות כאילו הוא בחר מה שבחר בגלל ''אי הבנה של נחיצות הקריאה''. שוב - בעיני לא הגיוני שילד בן שמונה לא יבין את נחיצות הקריאה. בי''ס דמוקרטי מן הסתם לא מתאים לכל הילדים. אין לזה קשר לענייננו. |
|
||||
|
||||
יש גם אנשים מבוגרים שאינם חושבים שרכישת הקריאה היא הכרחית. לגבי ילד בן שמונה זה לא מפליא כלל ואין הרבה טעם לקבוע קביעה כלשהי בנושא כזה דרך הפריזמה האישית שלך, או של מישהו אחר, של מה ''הגיוני'', או מה ''לא הגיוני''. |
|
||||
|
||||
הלו? אין טעם לקבוע קביעות דרך הפריזמה האישית? (אז דרך איזו פריזמה אקבע - של רובי ריבלין?) והקביעה שלך (ושל טלי), עליה הכלל הזה לא חל? |
|
||||
|
||||
זו התנהגות מאד אוניברסלית אצל אנשים- מכל הגילים- לתת רציונליזציה לאי עשיית דברים שקשים להם -''זה לא חשוב'' וכד'. |
|
||||
|
||||
. מניין את מסיקה שבית ספר דמוקרטי לא מתאים לכל הילדים ? |
|
||||
|
||||
מכך שאין תבנית אחת ויחידה שמתאימה לכל הילדים כולם. אומנם בי''ס דמוקרטי הוא ''תבנית'' חופשית למדי, ובכל זאת - תמיד יש שולי בצק שלא נכנסים לשם. |
|
||||
|
||||
. אם אין תבנית אחת ויחידה שמתאימה לכל הילדים כולם, אז מה את מציעה ? |
|
||||
|
||||
אני מציעה שני דברים: להגמיש את התבניות הקיימות, וכן שכל הורה יסתכל על הילד שלו ויחשוב מה הכי מתאים לו. לרוע המזל, אין הרבה קופצים על ההצעות שלי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |