|
||||
|
||||
בגדול איכות הסביבה היא אכן זכות. ובהתייחס לויכוח כמה הערות. מכוניות בעלות מנוע דיזל מזהמות פחות מאשר מכוניות בעלות מנוע בנזין. המרכיב המזהם ביותר הינו CO2 הנפלט ממכוניות בעלות מנוע בנזין והתווסף לאפקט החממה. צא וראה את הסמוג מעל לוס אנגלס ודטרויט. לעניין האוטובוסים. אוטובוסים הינם תחבורה ציבורית המקבלת קדימיות בכל מקום הרוצה ושם על ראש מעייניו את נושא הזיהום ואיכות הסביבה. כך בסינגפור או בהונגקונג. העיר סגורה למכוניות פרטיות.רוצה להיכנס לעיר,תשתמש בתחבורה ציבורית. כיום הכניסה לעיר תל אביב מהפרברים מאוד נוחה. רכבות מצפון ומדרום מסיעות רבבות של אנשים. גם התחבורה הציבורית בתל אביב מאוד קלה. הבעיה המרכזית היא כניסת אלפי כלי רכב פרטי מונע במנוע בנזין תקועים ברמזורים. לו אני ראש עירית ת"א הייתי גובה מס כניסה לעיר. רוצה להיכנס תשלם. גם מעלה את מחיר החנייה. ובכך מחייב את הציבור להישתמש בתחבורה ציבורית שבהכרח תהא קלה ונוחה עוד יותר לאור הלחץ המופחת על הרחובות. ובכל זאת איכות חיים אינה רק זיהום אויר. גם קלות השימוש והתנועה בעיר הינה חלק מאיכות חיים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |