|
||||
|
||||
אם הם רק היו רוצים תקשורת חיובית, לא יותר פשוט לקנות פרסומות? איציק כבר הסביר באריכות איך הפרסומות שוטפות לנו את המוח, זה בטח יותר יעיל מהתעלול התמוה הזה של קריאת מוזיאון על שמך (מי זה גוגנהיים הזה? שלא לדבר על כך שאני לא חושב שהרבה יודעים מי זה אבן גבירול, או אפילו איך לבטא את שמו, רק מהכרת הרחוב, ושם הרחוב בלא ספק הרבה יותר נפוץ) |
|
||||
|
||||
לא, פרסומות לא עושות את אותה עבודה: הן יכולות למשוך אנשים לקנות את מה שאתה מציע, אבל לאו דווקא את דמותך שלך. תרומה למוזיאון מקשרת אותך עצמך לפעולה תרבותית מרשימה. ולרחובות קוראים על שם אנשים שכבר אינם בחיים. נדמה לי שאת זה גם אי אפשר לקנות בכסף. |
|
||||
|
||||
זה לא משנה שאי אפשר לקנות רחוב בכסף (האמנם?) - זו הייתה דוגמה לכך שגם קריאת משהו על שמך היא לא בהכרח שוס גדול במיוחד מבחינה פרסומית/תדמיתית. והיי, אני איתך בקשר לפרסומות, אבל שטפו לי את המוח מרוב דיבורים על שטיפת מוח. |
|
||||
|
||||
כן, הבנתי, אבל בעניין הרחוב - אנשים רוצים תדמית חיובית כשהם בחיים. כפי שאמרתי - רחובות זה אחרי המוות.:) |
|
||||
|
||||
תלוי איך אתה נוסע. כשמגיעים מתל אביב, רחובות היא אחרי ראשון. |
|
||||
|
||||
טוב, קורה הרבה שזה דבר *ראשון* אחרי המוות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |