|
||||
|
||||
עשית לי את היום. תודה. |
|
||||
|
||||
זו בדיוק הבעיה. אולמרט "חכם על חלשים" http://www.nrg.co.il/online/11/ART1/042/257.html - אוכף את החוק באופן סלקטיבי כנגד יהודים בלבד, כדי להרחיק את אור הזרקורים מכשלונותיו המדיניים והבטחוניים (מישהו זוכר שאתמול נפלו קסאמים על שדרות?, שהחמאס נבחר?) בעצת ה"ספין דוקטורס" שלו http://www.nrg.co.il/online/11/ART1/042/223.html |
|
||||
|
||||
יש לי הרגשה שבלהט המאורעות אינך שם לב לפואנטה בציטוט הזה. |
|
||||
|
||||
א. אין שום ''להט''. אני יושב במשרדי הנוח כבכל יום. ב. אנא השת לבי ל''פואנטה'' |
|
||||
|
||||
''בני אדם'' כהנגדה ל''ערבים''. |
|
||||
|
||||
אני מזמן בדעה שמי ששמח כאשר בנו מתאבד, אינו בן אדם. http://www.israel-wat.com/x1.htm |
|
||||
|
||||
נניח. האם כל הערבים שמחים כשבנם מתאבד? האם אתה באמת מוכן להכללה על פיה מותר להתייחס לערבים כאל לא-בני-אדם? האם שומע פיך את מה שאזניו של אלדד אומרות? האם לא יותר הגיוני להגיד "אופס" ולקוות שאף אחד לא יצעק "שגיאה פרוידיאנית"? ושאלת השאלות: בשביל מה אני שואל אותך את כל השאלות הרטוריות האלה, כאילו אין מספיק דברים שמעצבנים אותי היום? |
|
||||
|
||||
מה מעצבן אותך היום? (לפני שאתה מזמין אותי לגרומינג, כדאי שתדע: אני לא מתנשק על הפה ולא עושה מנדבושקעס). |
|
||||
|
||||
העיקר שאתה עושה פאנלים. |
|
||||
|
||||
לא מדובר על אדם פרטי כזה או אחר אלא על התרבות הטרוריסטית, הפאשיסטו-איסלאמית, שפשתה בציבור הערבי מאז הסכמי אוסלו (ואני לא מתנער מאחריותנו לכך, בכך שהבאנו לכאן 40,000 טרוריסטים, השלטנו אותם על האוכלוסיה ונתנו להם כספים, סמכויות ונשק). |
|
||||
|
||||
אני לא יודע מה יותר נכון במקרה הזה: טעות פרוידיאנית, או לומר את מה שאחרים חושבים בסתר ליבם אך לא מעזים לומר. |
|
||||
|
||||
אני חושב שמוטב לי לשמור בסתר ליבי את מה שאני חושב על אלה שחושבים כך. |
|
||||
|
||||
האם אתה חושב, שמי ששמח על מות בנו כ"שאהיד", ראוי לתואר "בן אדם"? |
|
||||
|
||||
זה לא נעים מה שאפשר להסיק מזה על חנן פורת. פורים שמח! |
|
||||
|
||||
עוד עלילת דם |
|
||||
|
||||
לא סתם אמרתי ''להסיק'', בחרתי את מילותי בקפידה. חנן פורת יכול היה לומר הרבה דברים, אבל הוא התעקש לומר שמצווה לשמוח בפורים (ראיתי את הראיון בטלוויזיה) ולא סייג את זה בגרוש. |
|
||||
|
||||
איזה ראיון בטלוויזיה, עכשיו או מיד אחרי הרצח במערת המכפלה? |
|
||||
|
||||
בפורים תשנ"ד. 1994. |
|
||||
|
||||
מתי ראיינו אותו בטלוויזיה? לי זכור היטב שהראיון הראשון היה ברדיו, כחצי שעה אחרי הפיגוע במערת המכפלה. הכתב רצה לשמוע מה יש לו לומר על האירועים, וחנן פורת הפסיק אותו עוד לפני שהשאלה הסתיימה, ואמר "קודם כל, פורים שמח". אחר-כך הסביר שבאותו זמן הוא עדיין לא ידע מה קרה, והוא שמע על הדברים רק מהכתב. אבל לרצח אופי זה כבר הספיק. |
|
||||
|
||||
"שרון הוא ראש הממשלה הכי גרוע מאז הקמת מדינת ישראל ב-1948, ולמעשה הוא עלול להיתפס כמי שמזמין את הרצח הפוליטי השני בישראל" למה הוא מתכוון בדיוק? אנא הסבר לי. |
|
||||
|
||||
הוא דוקא צודק בפרטים אבל טועה (לדעתי) בכך שהוא מבסס טיעון על מופרע בודד (במקום להתבסס על מופרעים רבים). |
|
||||
|
||||
עוד על נאורותה של המדינה ושמה ישראל: ומצטער על העלבון המאוד לא מוצדק למדינות דרום אמריקה. |
|
||||
|
||||
השוטרים לא היו עדינים בעמונה. אבל היות שהחברה' הצעירים או אולי רק כמה מהם- נוער הגבעות - ''פעילים'' ומשליטים טרור בשטחים עד כי אפשר כבר לכנות אותם ''לב המאפליה''. עדיני הנפש הללו אינם מעוררים את חמלתי. |
|
||||
|
||||
אכן, אין ספק שפרעות קישינב והפוגרומים בתרפ''ט (ולהיפך) מחווירים לעומת מראות הזוועה העמונית. קלגסי צה''ל, שאך כפסע היה ביניהם לבין פצצת אטום על הנוער העדין של עמונה, השתמשו בכל כלי משחית אחר כדי להשמיד את אותם פרחים מדהימים וחסרי אונים, היושבים ושוקדים על תלמודם שהתורה בלבד בידיהם. נוער שלא הרים את ידו מעולם אלא בברכת חברים זוהרת, נאלץ ללכת כצאן לטבח. הלב נשבר. |
|
||||
|
||||
"זו היתה פלנטה אחרת, ומי שלא היה שם לא יבין לעולם" (מנורה חזני מפונת חומש, שבאה אתמול עם התינוק לסייע לאנשי עמונה במאבקם) |
|
||||
|
||||
צריך להודות שזה מצטלם נורא ואיום. |
|
||||
|
||||
אין לי שום דבר טוב לומר על מי שמביא את התינוק שלו למאבק, בין אם אלים או לא אלים. |
|
||||
|
||||
זאת שיטה שמלאנית ידועה-השקר הוא נר לרגלי לא מעט ממכם.במונחים של מעשי מדינה זה אולי חמור לא פחות -אבל בכל מקרה לכך הייתה ההשוואה,אגב,בפעם הבאה שמישהו מספר לך על מאורעות תרפ"ט-תמשיך להיות אוי וויי חוכם וסטנדאפיסט בחסד עליון ותענה לו : "אכן אין ספק שאושוויץ ומיידאנק מחווירים למראות הזוועה בחבון". כלומר,מה הקשר בין מחט לתחת? לא צריכים הרוגים כדי להגדיר מעשים כאיומים.וחוץ מזה -עזוב אותי בשקט,אני לא מצפה משכמותך לתגובות ענייניות. |
|
||||
|
||||
לא חושב שאלדר התייחס במונח ''ערבים'' ל''הורה הגאה של המתאבד''. אם אתה לא רואה הבדל בין המונח הראשון למונח השני - נראה לי שאתה הוא זה שאיבד את הצלם. |
|
||||
|
||||
א.אין יהודי במחנה הלאומי שישלח את בנו להתאבד-ההפך הגמור הוא הנכון .לשלוח למלחמה בעלת סיכויים קטנים לניצחון וסיכויים גדולים להיהרג -זה כבר בעולם מוסרי שונה לחלוטין. ב.הכוונה של אלדד,מן הסתם,היא שלערבים שמטרתם היא סילוק העם היהודי,לכל הפחות,מציון -לא עושים את מה שעושים למתיישבים,אני לא חושב שהיה קשה לכם להבין זאת.כלומר -הוא אומר -הפכתם אותנו לסמן השחור שלכם. ג.כבר אמרתי את דעתי שעם הערבים ניתן לעשות שלום-כל עוד לא יהיו כאן גורמים א-לאומיים וא-דתיים שמאוד לא מעוניינים בשלום הזה (הם חולמים על שלום שבו הם מכתיבים לערבים תרבות חדשה וכ''ו-ע''ע אוסלו ונספחיו). ד.השמאל תמיד היה גיבור על חלשים-הוא ירש את מוקדי הכוח ומה יותר קל מאשר להלחם באנשים שתחת שלטונך המוחלט-בעוד העם המבולבל מתקשה להאמין שיש יהודים שלא אוהבים יהודים יהדותיים פר דיפנשיין. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |