|
||||
|
||||
מה אישי בזה? אתה התרברבת במספר התלמידים שלך ואנחנו רוצים אסמכתאות |
|
||||
|
||||
אתה יכול להמשיך לרצות מה שבא לך ואיך שבא לך, מאחר ואני כלל לא התרברבתי, אלא דיברתי לגופו של עניין בדיון כאן. |
|
||||
|
||||
דווקא אם לא התרברבת, אני לא רואה שום פסול בכך שתסביר את זה כאן. אלפיים תלמידים זה הרבה מאוד, ואתה הכרזת הכרזה גורפת למדי על אהבת התנ''ך של אותם תלמידים, מה שמעורר כמובן תהיות לגבי רמת ההיכרות שלך איתם, סוג ההוראה וכו'. |
|
||||
|
||||
אנחנו, מכותביו באינטרנט, הננו תלמידיו הרבים, ושניים מאיתנו אמרו שאינם אוהבים כל כך את התנ''ך. |
|
||||
|
||||
שום קשר לתלמידים וירטואליים. |
|
||||
|
||||
אלפיים תלמידים זה לא הרבה כאשר אתה מלמד מספר גדול של כיתות אותו מקצוע (ואחרים) במשך מספר שנים. אין כ''כ צורך בהיכרות אינטימית עם התלמידים ומשפחותיהם בשביל לזהות את העירנות וההשתתפות הפעילה בשיעורים, הצלחה רבה במבחנים, השתתפות בחידונים ועוד. |
|
||||
|
||||
אלפיים תלמידים זה בערך חמישים כיתות, לא? נשמע לי די הרבה. אם אתה עוסק בזה חמש שנים, זה אומר עשר כיתות לשנה. אני מבטיח לך שגם כשיש לי רק עשרה תלמידים ומתוכם תשעה עירניים ומשתתפים ופעילים, אני מצליח לפספס את האחד ששותק בצד ומת משיעמום. |
|
||||
|
||||
מה, גם אתה מלמד בבי"ס? |
|
||||
|
||||
בטח בפר''ח. |
|
||||
|
||||
לא מלמדים שם בקבוצות של עשרה. |
|
||||
|
||||
לא באופן רשמי. ודי לפטימה בקריזה. |
|
||||
|
||||
מתרגל. אני מנחש שבבית ספר, בממוצע הרבה פחות תלמידים מתעניינים, ויש הרבה יותר נחבאים אל הכלים שמתים משעמום. |
|
||||
|
||||
בתואר ראשון אתה כבר מתרגל? מרשים ביותר. |
|
||||
|
||||
תודה, אבל זה לא כל כך נדיר. |
|
||||
|
||||
הכול תלוי באיזה סוג של מורה אתה, ועד כמה אתה ער לכל תרחיש בכיתה של כחמישים תלמידים, גם לכל אלה שנחבאים אל הכלים. תלוי גם בניסיון הוראה שצברת עם השנים. מה גם שלא מדובר רק במה שמתרחש בכיתה, על מנת לזהות את האדיש לנעשה בה. לכל מורה יש איתותים שונים המעידים על תלמיד נחבא אל הכלים או מת משיעמום (בין היתר). למשל: בדיקת שיעורי בית, תשאול במהלך השיעור, מגע עם ההורים על צרכי החניך ועוד. |
|
||||
|
||||
אוקיי, בנקודה הזו אני אסמוך על כשרונך כמורה. |
|
||||
|
||||
אל תספר לי שלימדת כיתות של חמישים תלמידים. |
|
||||
|
||||
לא אמרתי שלימדתי כיתות של *חמישים תלמידים*, כי אם *כחמישים תלמידים*. ויחי ההבדל. |
|
||||
|
||||
ניחוש באפלה: אולי העניין קשור בתגובה 348554, ובמקרה כזה ייתכן שכן מדובר בכיתות המוניות, כלומר - מטעמי מגבלות המסגרת, מרכזים את כל המעוניינים בכמה כיתות גדולות - וזה יכול להגיע לסביבות החמישים לכיתה. (אורי, אתה שם? אם זה זה, למה המסתורין? זה באמת סוד או שמתוך צניעות?) |
|
||||
|
||||
תודה, אבל לדעתי יש דברים שהצניעות יפה להם. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |