|
||||
|
||||
צרכים לא מושתלים בקונים. נכון שקוראים לזה "צרכים מזויפים", אבל הצרכים עצמם לא בדיוק מושתלים. מה שהמפרסמים עושים הוא לקיחת טרמפ על צרכים קיימים, והצגתם כצרכים אחרים (או בצמוד לצרכים אחרים). כולנו רוצים אהבה - מציגים זוג מאוהב בפרסומת לשוקולד. כולנו רוצים מין - מציגים בחורות מעורטלות בפרסומת למכונית. כולנו רוצים להיות מקובלים חברתית - מציגים בחור/ה פופולרי שותה משקה קל. |
|
||||
|
||||
מסכים איתך. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |