|
"אני הייתי משנה קצת את ב'. את תמונת העולם שהחזקנו בה קודם לא צריכה להיות שום מניעה לשמוט לחלוטין. מה שמשנה הוא האם, במידה שנאמין באותו משהו, תתקבל תמונה קוהרנטית עם שאר האמונות שלנו שאנו מחשיבים כמבוססות". מה ההבדל בין "תמונת העולם שהחזקנו בה קודם" לבין "שאר האמונות שאנו מחשיבים כמבוססות"?
"אני מסכים איתך שזהו המניע של רוב אלו שמחפשים פגמים בטיעון (מסוג א'), ובכללם אני; ובצדק אנו מחפשים". נראה לי מוזר לחפש פגמים בטיעון הזה. אני לא מוצאת בו אפילו את הבסיס המינימלי להוציא ממנו פגמים. הוא הרי פגום מיניה וביה.
|
|