|
||||
|
||||
לדעתי, מופיעים בפרסומות הללו ילדים בני 13.5-15.5 על תקן של מודל לחיקוי (מצליחים, הולכים עם מותגים, מתחבקים עם נערה יפה וכו'), וכתוב שם מסר אנטי-סיגריות כלשהוא. המסר שעולה מפרסומת שכזו הוא נגד סיגריות לילדים, ולכן התוצאה עלולה להיות הפוכה - מי בגיל נוער מתייחס ל_נער_ בן 15 כמודל לחיקוי? אותו קורא באמת יאמר לעצמו "סיגריות הם לא לילדים", אבל באותה נשימה "אני כבר לא ילד" - שהרי הוא רואה בעיתון אחר את ה_מבוגרים_ המצליחים מעשנים. למעשה, הפרסומת עלולה לגרום להעצמת תחושת המרד של הנערים הרואים אותה. J-Bar
|
|
||||
|
||||
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |