|
||||
|
||||
ומה הטעם בלכתוב טענות טריויאליות, ולמה, למען השם, אתה מחפש שקילויות בכל מקום? |
|
||||
|
||||
בתגובה לשאלה שלי? |
|
||||
|
||||
בדיעבד, חסר טעם. בזמנו, כשהייתי צעיר תמים ונאיבי, חשבתי שאולי אוכל להבהיר את עצמי. |
|
||||
|
||||
כמה מפתיע, זו בדיוק הסיבה שאני מנסה להסביר למה אי אפשר ללמוד מסקר אחד על השני. |
|
||||
|
||||
לפני שלומדים מסקר אחד על השני, אולי כדאי שתשאל את עצמך מה לומדים מסקר אחד (ללא השני). מה? |
|
||||
|
||||
כמו כל סקר. אולי מי שמנסה לענות ילמד על העדפות שלו (שזה לא מאד מעניין) ואולי זה יעודד אותו לחשוב קצת על הסיבות (שזה כבר מעניין). ואם הרבה אנשים עונים, אולי אפשר ללמוד על הדעה הרווחת. ולפעמים, לא לומדים מסקר כלום. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |