|
||||
|
||||
נו, מה יהיה? אתה שם לב שאנחנו מתקדמים במעגלים? אז, כן, אם האפשרות היתה לבחור בין גננת שיודעת נכון, לגננת שיודעת לא נכון, הייתי בוחר בראשונה. זה לא המצב. המצב הוא בחירה בין גננת שלא יודעת לגננת שיודעת לא נכון, ובבחירה הזאת, השניה יותר אינטליגנטית. גם לשמוע זה סוג מסויים של חקירה. |
|
||||
|
||||
כלומר, בין גננת שהשם שרדינגר לא אומר לה דבר, לבין זאת שמקשרת אותו לדיון 1167, אתה מעדיף את השניה. |
|
||||
|
||||
כן. |
|
||||
|
||||
שרדינגר? זה לא הארכי אויב של צבי הנינג'ה? |
|
||||
|
||||
הגננת השנייה הרבה יותר אינטליגנטית. שרדינגר היה מגדל חתולים ידוע. |
|
||||
|
||||
מתי אמרתי שהבחירה היא בין גננת שיודעת נכון לגננת שיודעת לא נכון? אולי כדאי באמת שנפסיק. |
|
||||
|
||||
לא אתה אמרת, אני אמרתי. |
|
||||
|
||||
אז אני לא רואה קשר בין התשובות שלך ומה שאני אומר. הפסקתי. |
|
||||
|
||||
האם הגישה שלך תופסת גם לחסידי חב"ד שיפיצו את האמת שלהם בגן הילדים? |
|
||||
|
||||
לא (ז"א, לא הכל). ההבדלים: א. משה קליין מפיץ את האמת שלו לגננות ולא לילדים. ב. האמת של משה קליין היא אמת שילד בגן (או גננת, או כל אדם) לא יכול להבין. ג. האמת של משה קליין מרחיבה את האופקים של הגננות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |