|
||||
|
||||
אני רואה שראובן אישר את השערתך, ומניחה שגם אתה תומך בהתנגדויות האלה. אם כך - 1. מדוע היא בנאלית? יש ילדים שרצוי מאוד להעביר דווקא לגן ציבורי, שמתאים יותר להתפתחותם. הבחירה להשאיר את הילד בגן פרטי איננה אוטומטית. 2. מדוע אין לה שום קשר לגרפולוגיה? אם הגרפולוגיה כוללת פענוח ציורים, ואם הגרפולוגית הגיעה למסקנות שהגיעה אליהן מגבי אישיותו ומצבו הקוגניטיבי של הילד לפי הציור, נראה שיש לה קשר רב לגרפולוגיה. |
|
||||
|
||||
ההבדל בין גן (או בית ספר) פרטי וציבורי הוא הבעלות, ולרוב1 נגזרים מכך גם איכות השרות והמחיר. גן ציבורי איננו שלב התפתחותי בין גן פרטי לבית הספר. מההנחה שהשרות שגן פרטי מספק עולה על זה של גן צבורי (וכמוהו המחיר), נגזרה תשובת הגרפולוגית. ___ 1 מבלי לפתוח דיון בן אלפי תגובות על יתרונות השרות הפרטי מול מעלות השרות הצבורי |
|
||||
|
||||
אם אינני טועה, גנים ציבוריים יש בדרך כלל לילדים גדולים יותר, לא? |
|
||||
|
||||
גנים עירוניים יש לגילאי טרום-חובה וחובה. גנים פרטיים יש מגיל 0 ועד גן חובה. |
|
||||
|
||||
לילדים גדולים יותר ממה? גנים ציבוריים מיועדים לילדים החל מגיל 3, וגנים פרטיים, למיטב ידיעתי כנ"ל. (מסגרות לילדים מתחת לגיל זה נקראות לרוב "מעונות", "פעוטונים", "משפחתונים" ושאר ירקות). בתי ספר פרטיים מיועדים לילדים עד גיל 18, ובתי ספר פרטיים כנ"ל. באוניברסיטאות ומכללות ציבוריות כמו גם בפרטיות אין חסם גיל. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |