|
||||
|
||||
לדעתי זה אמור לתת הרגשה חגיגית של אירוע ("יצא החדש של עמוס עוז!"). |
|
||||
|
||||
''יצא החודש ספר של רות סירקיס''. הרבה יותר סביר. |
|
||||
|
||||
אני לא יודע איפה להדביק את זה בדיוק, אבל מתבקש להזכיר כמשקל נגד לתופעות שצוינו לעיל את כל העניין של The Long Tail: http://www.wired.com/wired/archive/12.10/tail.html |
|
||||
|
||||
לא הבנתי מה כאן משקל הנגד. |
|
||||
|
||||
אתה יכול להדביק את זה כאן תגובה 255003. |
|
||||
|
||||
או, תודה! אני כמובן התכוונתי לכך שסטימצקי (עפ"ז) מתנהגים כמו Barns & Noble בכך שהם מגבילים את המלאי שלהם בחנויות, וכך מפספסים את "הזנב הארוך". עם זאת, נדמה לי שדווקא באתר האינטרנט שלהם אפשר למצוא ספרים שאי אפשר למצוא באתרי הספרים האחרים. אולי יש להם מחסנים גדולים של כל הספרים שלא נמכרו. |
|
||||
|
||||
Barnes & Noble "מגבילים את המלאי בחנויות"? לא לכל חנות ספרים יש שטח המדף של ספריית הקונגרס. מה הם יכולים לעשות? |
|
||||
|
||||
הכוונה לחנות הרשת של B&N (מחזיקים רק 130K הכותרים הפופולריים ביותר, לעומת אמזון שמחזיקים הכל), לא לחנויות. |
|
||||
|
||||
מזמני המשלוח השונים של אמאזון לספרים שונים, מהעיכובים הלא צפויים לפעמים ומהעובדה שבאתר שלהם רשומים גם ספרים שיצאו מהמלאי והופסקה הדפסתם, אני מסיק שהם לא מחזיקים את הכל, אלא מזמינים במיוחד. ברנס אנד נובל לא עושים את זה? |
|
||||
|
||||
לא. B&N מגבילים את המצאי באתר ל-130K כותרים (זה מה שאני זוכר מהדוגמה במאמר על הזנב הארוך). |
|
||||
|
||||
מה הם יכולים להרוויח מהגבלת המצאי ב*אתר*? שיקנו עוד דיסק. |
|
||||
|
||||
לא ידוע לי אם נכונה הטענה שאתר האינטרנט מגביל את מספר הכותרים שניתן להזמין ממנו, אך הדבר נשמע לי קצת לא הגיוני מכיוון שבחנויות עצמן יכולים להזמין לך כל ספר שנמצא בהדפסה אך אינו בחנות, והגדילו לאחרונה ושכללו את המערכת כך שיכולים לחפש לך עותקי יד שניה לספרים שגם אינם בהדפסה, דרך הסכמים עם חנויות יד שניה שונות ברחבי ארה''ב שהתחברו למאגר הממוחשב של הרשת. |
|
||||
|
||||
יכול להיות שהם עשו זאת בדיוק בגלל הביקרת עליהם במאמר על "הזנב הארוך"? |
|
||||
|
||||
זה תלוי ממתי המאמר. התכנה שודרגה וקיבלה את התוספת הזו בערך בתחילת 2005. בכל אופן, לא נראה לי שהציפיה מחנות של ספרים חדשים שתהיה מסוגלת להשיג לך גם ספרים שיצאו מהדפסה כל כך טריוויאלית. |
|
||||
|
||||
המאמר אכן פורסם קודם :) |
|
||||
|
||||
הצצתי עכשיו במאמר, וראיתי שהוא מהאוקטובר 2004. חודשיים בכל זאת נראה לי כמו פרק זמן קצר מכדי להשפיע על המהדורה החדשה של BookMaster שיוצאת בערך פעם בשנה. בכל אופן, לינקקתי את המאמר לחברי מהחנות ואראה אם מישהו מהם יודע יותר ממני על הנושא. |
|
||||
|
||||
לפי מה שהוא אומר, אתה ככל הנראה צודק. הנה חלק מהתשובה הארוכה שכתב: Thanks for sharing this. Fascinating article.
I don't remember the timeline Out of Print was implemented. However, it's not too hard to implement it if you think about it. The OP search provides very little information and is more title based than ISBN based. For example, when you use the OP search it returns both hardcover and paper options for the same title. No description other than what shape the book is in and the cost, which is why most customers I do OP searches for don't follow through and make a purchase. The main reason it's simple to implement is that all the info comes from what was probably an existing database: Alibris. Long before the Alibris search in Bookmaster, BN.Com offered used book options online by partnering with various used bookstores (not just Alibris). However, I think this came after amazon.com's similar offering of used books being sold by any Joe/Jane. When I'm unable to find a used book for a customer in Bookmaster I always make sure to point the customer to bn.com where there are more options. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |