|
||||
|
||||
זה לא ''אני חושב שבעוד שנתיים יאהבו ירוק'', וגם לא הקפה שהוא שותה. זה הולך לפי הבדים והצבעים שלא הלך איתם בעונה קודמת או בכמה עונות קודמות, שלא נמכרו ונשארו במחסנים וצריך לנצל אותם איכשהו כדי שהתעשיה לא תיכנס למיתון. וככה מחליטים שצבעים אלה ואלה או בדים אלה ואלה, או (עפי''ר) שני הדברים במשולב יהיו האופנה החדשה. מפרסמים, מציפים בהם את החנויות, זה מהווה לחץ על הצרכנים ואז המשווקים מצליחים להיפטר מהם או מחלק מהם. וחוזר חלילה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |