|
||||
|
||||
לכל המטיפים היושבים בשער, בין אספרסו קצר וסושי ארוך. שפתאום גילו את "בנינו" "חיילנו" "מולדתנו" שבעבר ביטויים אלה עוררו בהם קבס ואף הוציאו להם את החשק לסיים את קציפת הפסיפלורה. לאלה שיש להם מונופול על השואה. שרצו להעניק את פרס ישראל לפרופסור שכינה את "חיילנו" יודונאצים. שמראות של זקנה פלסטינאית מחטטת בהריסות ביתה- מזכירות להם את השואה. והתנהגות החיילים במחסומים היא ממש אבל ממש כמו חיילי האס.אס ולפתע פתאום רגש פטריוטיות עז מציף את קירבהם לשמע "הצווחנים" המעיזים לקרוא ל"חיילנו" בכינויי גנאי ללא אישור משולמית אלוני. לאלה שהעובדות לא יבלבלו אותם והציפו את כלי התקשורת בשקרים ובחצאי אמיתות. לאלה שהצבא הפריע להם להגשים את עצמם, וההשתמטות היא "אידיאולוגיה" עבורם. שיודעים שבשדרת הפיקוד בצה"ל ביחידות החי"ר ובסיירות המובחרות ובקרב "חיילנו" הנופלים הי"ד ישנו אחוז נכבד לנוער "הלא מחונך" ההוא. שבני ישיבות ההסדר משרתים ביחידות קרביות ולא כמוהם - משתמטים או אחראים על הממטרה בבסיס. שבנות השירות הלאומי משרתות בבתי חולים במוסדות חינוך במוסדות סעד וקליטת עליה. לאלה שלא זעקו מרה על מעצר קטינות בנות 14 עד תום ההליכים בעוד רוצחים אנסים וגנבים מכי נשים וילדים מסתובבים ברחובות העיר. לאלה שרוממות הדמוקרטיה בגרונם, פלורליזם וחופש דיבור נר לרגליהם. אך שתקו כשמנעו ממפגינים את זכות היסוד הדמוקרטית - הפגנה. ושעצרו אוטובוסים בדרך להפגנה. שכל שוטר זוטר חוקק חוקים אד-הוק על דעת עצמו. שבית המשפט העליון שתק לנוכח מעשים חסרי תקדים אלה, ואף נתן להם יד, כאילו אין מחר, וברור שישנה "חוקים" אלה כשהצד השני של המתרס ירצה להפגין. לאלה המשתאים על ההורים שנותנים לילדיהם הלא מחונכים להפגין להביע מחאה ואף ר"ל לחסום כבישים. בעוד ילדותיהם המחונכות מסתובבות חצי ערומות בחוצות העיר, חוזרות בשעות הבוקר המוקדמות לאחר בילוי לילי, הלומות. לאחר בילוי לילי, הלומות אלכוהול. שבניהם מסתובבים עם סכינים ודוקרים ורוצחים כלאחר יד. ילדים ללא ערכים, ללא דרך אך העיקר- הם לא ישתתפו בהפגנות אלא אם מדובר נגד הורדת טלנובלה מלוח השידורים. לאלה שיודעים להכפיש ציבור שלם, בלהט דמגוגי ושנאה יוקדת בעיניהם, דעה קדומה ארס ותעוב - כלפי החולקים על דעתם. שמגלים "הבנה" (אך לא הצדקה) לפעולות הטרור הנפשעות של הפלסטינים, שדוק של דמעות מציף את עיניהם למראה כלב עזוב. שליבם נכמר לשמוע על רעב באפריקה או שסניף הקפה שלהם נסגר. אך לא יכלו להמתין קמעה עד שיבשו דמעותיהם של המגורשים עד שימצאו מקום חדש להניח בו את רגליהם והיו חייבים , אבל ממש חייבים לנקר את גופם כעדת עורבים בשעה שהיא קשה מנשא עבורם. מה אומר לכם מטיפים קשקשנים צדקנים צייקנים וצקצקנים שיודעים לטפוח על חזם של אחרים. יש לכם שנאה והיא תנצח |
|
||||
|
||||
''בעוד ילדותיהם המחונכות מסתובבות חצי ערומות בחוצות העיר,'' בקצה של כל זקן דתי יש טיפה סרוחה של חרמנות |
|
||||
|
||||
אני דווקא חילוני למדי. מכיר אתכם היטב. בדיוק חלק מהטיפוסים המסתובבים כאן. |
|
||||
|
||||
לאלה שיודעים להכפיש ציבור שלם, בלהט דמגוגי ושנאה יוקדת בעיניהם, דעה קדומה ארס ותעוב - כלפי החולקים על דעתם. |
|
||||
|
||||
אחלה שיר. אם הוא היה במקצב יאמבי הייתי ממליץ לך לשלוח אותו ל-"הו!". יש לך גם משהו אינטליגנטי להגיד, או שהכל נלעס עבורך מבעוד מועד? |
|
||||
|
||||
יש לו סיכוי טוב ב''חדרים''. אולי הם יפתחו מדור ל''שירי המוכים''. |
|
||||
|
||||
יש לך לינקים בנוגע ל'חצי עירומות'? |
|
||||
|
||||
יש לי חצי לינק. |
|
||||
|
||||
הפואמה הנרגשת הזאת נגד הכפשת ציבור שלם ע"י הכפשת ציבור שלם אחר.. כמו שאמרו: קשוט עצמך תחילה. |
|
||||
|
||||
אגב, מר משורר, מי היו אלה שכבשו את השטחים שעליהם המריבה? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |