![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אינדוקציה, שמינדוקציה, העיקר שאת דרידה היא אוהבת. על ההבדל בין המאמר של הפילוסופית ההיא לבין משהו עם משמעות נאמר: ויו לה פטי דיפר@נס! (ואני מתערב איתך שהיא קיבלה ציון טוב מאד על העבודה ההיא) |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא חסרה לכם שם קצת ביקורת על הסגנון? על "המבט" של פיאנו? על הלא-מודע שלו? לדעתי, לפחות, הפרנויה שלו זועקת לשמים עם כל הדגש הזה על עוקבים. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
(גם בי מנקר החשש הזה, אבל אין לי באמת מושג. מישהו מכיר את עדי אופיר?) | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
האמת, זה חשש סביר: לו הציון היה גרוע, לא כל כך הגיוני שהיא הייתה רצה לפרסם את העבודה ברשת. ואינני מכירה אישית את עדי אופיר, אבל משתיים-שלוש הרצאות ששמעתי ממנו, זה ייתכן. |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |