|
||||
|
||||
בגלל שמאגר הטיפשים, המתאבדים וחסרי המזל לא נראה כעומד להתייבש... הייתי אומר שהפתרון היחיד לטווח ארוך הוא להקים, במקומות שהעלות הכלכלית מצדיקה זאת, מעברים עיליים\תחתיים ואת שאר המעברים החקלאיים לבטל לחלוטין. (בדיוק שבצירי תנועה עמוסים אין מעבר חצייה של 50 מטר). |
|
||||
|
||||
הייתי אומרת שהפתרון הוא להחליף את מהנדס הרכבת ו/או את המזוזה בחדרו. |
|
||||
|
||||
שמעתי שהפעם הנהג נתקע על הפסים, יצא מהרכב והתחיל לרוץ אל הרכבת במטרה להזהיר אותה, כנראה ללא הצלחה יתרה. אולי כדאי להשקיע בהקמת לחצן מצוקה ליד כל מעבר, שמתריע לנהגי הרכבות המתקרבים/גלאי רכבים על המסילה? אם השירותים הציבוריים מסוגלים לזהות מתי מישהו משתין בהם ומתי הוא הלך, אני לא חושב שצריך להיות קשה יותר מדי לעשות משהו דומה לרכבים שעל המסילה. |
|
||||
|
||||
ההצעה הכי טובה ששמעתי עד כה. זה אפילו לא נשמע יקר מדי. |
|
||||
|
||||
ומה עם מצלמות וידיאו בכל מחסום שמשדרות אלחוטית תמונה של הנעשה במחסום לכל רכבת שנמצאת באיזור? (לא יקר בכלל) הרבה יותר מידע מאשר הבינאריות של לחצן מצוקה + מאפשר לנהג הקטר לדעת על מצבי חירום כמו שהיו באסון ברבדים שם לא היה קשר לקיומו של ללחצן מצוקה. |
|
||||
|
||||
השאלה היא אם המצלמות ייזכו לקביעות, ואיך זה ישפיע על מוסר העבודה שלהן. |
|
||||
|
||||
לא נראה שיש בעיה של תקנים ברכבת ישראל משום שמספרם של נהגי הקטר מצטמצם מיום ליום, לצערי. |
|
||||
|
||||
כן, חוששתני ששם הקביעות לא מספיקה כדי להבטיח פנסייה... |
|
||||
|
||||
הצעתי גם להתקין מדי לחץ: תגובה 310785 |
|
||||
|
||||
אני מבטיחה לשקול זאת ברגע שאקבל את המינוי. זה רק ייקח קצת זמן, כי טרם החלטתי להציג מועמדות. אבל זה נשמע טוב.:) |
|
||||
|
||||
למה להדרדר לטכנולוגיה של המאה ה- 18 כשאפשר להשתמש ב- live video feed. (כן כן, הבאזוורד הראשון שלי באייל!) |
|
||||
|
||||
כל ההצעות הללו נשמעות ממש נהדרות. אולי יבוא מישהו שמבין בתחום ויסביר לנו למה לא מבצעים אף אחת מהן? אני מעדיף שלא לחשוב שזה בגלל בירוקרטיה. |
|
||||
|
||||
זה באמת לא ברור. אפילו החפיפניקיות המקודשת לא מסבירה את העניין. אולי זה נשמע להם פשוט מדי? זול מדי? אולי הם מעוניינים לפעול בתחום של דילול האוכלוסייה? |
|
||||
|
||||
כנראה שיש להם כל מיני מקרה קצה שעוד לא חשבנו עליהם בגלל שאין כאן מישהו שבאמת מכיר את רזי הרכבת ופרוטוקולי הקטר (מישהו?) בטח אי אפשר להסתמך רק על אחד מהם מחשש לכשל. הפתרון היחידי האמיתי: תגובה 315223 זה גם מה שעושים בעולם הגדול. |
|
||||
|
||||
חוששני שכל ילד יודע למה ההצעה שלך לא מעשית. בתקופות שלפני ההתנתקות גם מבוגרים מבינים את זה. |
|
||||
|
||||
חוששני שאני כבר לא ילד ולא הבנתי. |
|
||||
|
||||
הוא מתכוון שילדים (או טרדנים) ילחצו על הלחצן בתור תעלול |
|
||||
|
||||
זה בעייתי, השאלה היא כמה נזק זה עלול לגרום לנסיעת הרכבות. אם זה יגרום לנהג להאט עד שיראה שאין אף אחד במעבר, אני לא בטוח שזה יהיה כזה נורא (מה גם שלא ברור לי כמה כפתור או חיישן כזה יהיה אטרקציה לטרדנים, ובפרט כשהוא במעברים מבודדים, כמו אלו שבהם קרו התאונות). |
|
||||
|
||||
אפשר להתחיל ממשהו הרבה יותר פשוט - יותר זול ויותר מהיר ליישום. הכוונה היא למעבר "חלק". כמה מכוניות תקועות יוצא לכם לראות במהלך נסיעותיכם? פה ושם בצידי הדרך. רובן יכלו להמשיך עוד 50 מ' לפני שנעצרו. אז איך זה שדווקא על מסילות ברזל נוהגות מכוניות להתקע, מבלי יכולת להמשיך אפילו עוד 10 מ'? הסיבה נעוצה במבנה מעבר הרכבת. להבדיל מהמעברים המסודרים שכולנו מכירים, בהם המסילה והכביש הם במפלס אחד, והמעבר הוא כמעט bumpless, במעברי רכב חקלאי המסילה גבוהה משמעותית מהדרך החוצה אותה, ובהחלט מהווה מכשול *הגורם* לא פעם להדממת המנוע של הרכב החוצה1 בדיוק במצב הקריטי שהוא נמצא על המסילה. __ 1 נכון, יש כאן גם גורם המיומנות של הנהג, אבל נהג שנתקע בפעם הראשונה שניסה לחצות מסילת ברזל, לא יזכה לצבור את הנסיון הנדרש כדי לפתח מיומנות. |
|
||||
|
||||
נכון, רק לרפד בעבר את סביבות המעבר. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |