![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הפרסומת למים מינרליים עוררה בי בחילה עזה. האירוטיקה שבה היתה בוטה והרבה מעבר לגבולות הטעם הטוב. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
כפי שאמר מיץ פטל, האובייקטיבציה היא הדבר המייחד את הפרסומת הזו. אירוטיקה בוטה יש ביותר מדי פרסומות ישראליות. |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |