|
||||
|
||||
אני מניח שזה נובע מעודף ביטחון עצמי והערכה מוטעית של מרחק או מהירות הרכבת לעומת מהירות הרכב, כמו חוסר המודעות לאפשרות להתקע על הפסים. לפני כשנה הסביר לי עמית לעבודה שנהגי ג'יפים לא-מנוסים נתקעים פעמים רבות על המסילה כאשר הם חוצים אותה ''ישר'' עם שני הגלגלים הקדמיים בו-זמנית, במקום באלכסון, כשכל פעם גלגל אחר עובר. סכנה נוספת במעבר ''ישר'' הוא שבמסילה מוגבהת על תל חצץ הרכב יכול לעבור את המסילה עם שני הגלגלים הקדמיים ואז להשאר ''תקוע באוויר'' כשרק השלדה נשענת על הפסים. |
|
||||
|
||||
המשאית, שהיתה עמוסה אפר פחם, עלתה על פסי הרכבת מדרך עפר צדדית, והתנגשה בקרונות האחוריים של הרכבת |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |