|
||||
|
||||
זו מגמה חדשה בפרסומות לתמ''ל, שנועדה לנסות לאגף את תנועת החזרה להנקה מהצד, וגם לשכנע אמהות שרוצות כעקרון להניק אך נתקלות בקשיים שהתמ''ל קרוב ככל היותר לחלב אם. אני חושבת שגם אסרו עליהם לטעון שהתרכובות המלאכותיות טובות יותר או כמו חלב אם (בגלל זה כבר לא משתמשים במונח ''תחליף חלב אם'' כי לחלב אם אין תחליף). אם תשים לב, בכל פרסומת לתמ''ל מצויין כי חלב אם הוא המזון המתאים ביותר לתינוק (משהו כמו ההסתיגויות על חפיסות הסיגריות). |
|
||||
|
||||
הממ... לפתור את בעיית רגשות האשמה מן הסתם. אגב, מסעות הפרסום הם לא כולם מקשה אחת: מטרנה תוקפת בכיוון של "הכי קרוב לאמא" (נדמה לי שפעם היה להם "מי גאון של אמא?"), וסימילאק מהכיוון של "בגלל המדע". |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |