|
"בעלת משרד גדול לשקרנות מאורגנת מספרת, כי היא "מבקשת מחברת יפעת, המלקטת קטעי עתונות ומדיה, ליידע אותי מייד על כל דבר שכותבים על לקוח שלי באינטרנט, ומושיבה את התקציבאיות שלי לכתוב טוקבקים". לדבריה, "אנחנו עוברים על הפורומים ומנטרים אותם. אם לקוח שלנו מוזכר, אנחנו מגיבים. לפעמים אנחנו *מזדהים בכינוי שהגולשים הקבועים כבר מזהים*, ואם הלקוח לא מעוניין שיידעו שהוא נוכח בפורום אנחנו כותבים תגובה אנונימית, בנוסח 'תפנה לשירות הלקוחות, פניתי והם עזרו לי', ומיידעים את שירות הלקוחות שאמורה להגיע תלונה מסוימת, ומנחים אותם לטפל בה יפה במיוחד. *לפעמים אנחנו מיידעים את מנהלי הפורומים בכינוי המסוים שבחרנו, כדי שיתנו גושפנקא לנוכחות שלנו*".
|
|