![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
יש משחק מחשב שבו לאחד הקסמים שניתן להטיל קוראים ''סטלגמיט,'' והוא אכן נובע מהרצפה. דרך נפלאה לזכור מה זה מה. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
זה לא בסדר לדבר על משחק מחשב ולא להגיד את השם שלו. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
או, סליחה: Tales of Symphonia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
משעשע, לא ידעתי שהיו המשכים ל-Tales of Phantasia... (כן, הצתה מאוחרת). |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הדבר שהכי הרשים אותי במשחק הוא מערכת הקרב בזמן-אמת. שינוי מרענן לאחר השעמום של לוחמת התורות ב-Final Fantasy. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לפחות ב-Phantasia זה התחיל כשינוי מרענן והפך להיות מעיק לקראת הסוף (בכלל, כמות הקרבות הייתה מוגזמת בצורה מחרידה). | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |