|
||||
|
||||
כשאני רואה משפט כמו "בחלל היסטורי דיאלקטי וביקורתי בזיקה עמוקה למודרניזם העילי בכלל ולמודרניזם העברי בפרט שהתגבש מעל במות כ"התקופה " "המעורר " "הדים" "כתובים " ו"עכשיו " בזיקה לצילם של ענקים כפרישמן ,ברנר ,ברש וקורצוויל ,וכן בצילם החי של מוקד ונבות משייטת ספינת "עמדה" מאז 1995 ,תוך ניגוד חריף לציניות הכוחנית הגסה הנטולת ממדים רוחניים כלשהם ומלאה בעצמה ,האופיינית לרובם המוחלט של אנשי הספרות משנות התשעים ועד ימינו" אין סיבה שאעניש את עצמי עם שאר המאמר, אלא אם אני בחדר המתנה של רופא שיניים, והטיפול המיועד יהווה אתנחתא נעימה לאחר הקריע/אה. ואגב- אגי משעול, ולא כפי שאויית לעיל. והיא דווקא כותבת יפה. |
|
||||
|
||||
בדיוק! תגידי לי רגע, ומה לדעתך עשה להם יצחק לאור שהם קוטלים אותו? משורר מצוין לדעתי (בשיריו האישיים יותר מאשר באלה הפוליטיים). |
|
||||
|
||||
12-13 של עמדה ובאופן ספציפי את המאמר שמובא שם במדור "ניכוש עשבים " של עמוס אדלהייט בשם "עט כנוס ועט זמר -על פנקס שבתאי ולאור " ששם מובא ניתוח והתקפה פרטנית מאוד על שירת לאור ביחד עם שירת שבתאי לעומת שירת פנקס שאותו דווקא מעריכים מאוד ב"עמדה". אם תקראי את המאמר תביני מה יש להם נגד לאור. |
|
||||
|
||||
1. לא אהבתי את השיר. הוא נשמע לי די בנאלי ומוכר.. 2. אבל כן אהבתי את השיר שהופיע באחת התגובות מעלי, הוא הרבה יותר מוצלח לטעמי. 3. חבל שאוקפי הלך. הוא היה דוקא יופי, אוקפי שלנו 4. ש"ש לכולם |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |