|
||||
|
||||
במאמר כתוב, בין השאר, כך: "מה צריך להיות מקומו של הסטודנט בקביעת תוכנית הלימודים של עצמו? מי יקבע איזה קורסים יהיו במערך השיעורים והדרישות לתואר, ואילו טכסטים ילמדו בקורסים אלו? ... מערכת ששמה לה למטרה להגיע לידע תלכידי של פרשנויות ודעות, חייבת לתת לסטודנט מקום חדש להבעת דעתו לגבי מערכת הלימודים שלו, ובתוכה, אפילו בעת תהליך התהוותה. מקום זה עשוי להתבטא גם בקביעת הדרישות החדשות לייצור הידע האקדמי וקביעת הדרישות לקבלת התואר. אם המרצה הוא מורה דרך נבוכים, על הנבוכים עצמם לקבוע להיכן הם רוצים ללכת, גם אם עדיין הם לא מבינים לגמרי את המפה. ... האם בתוך תרבות הכותבת את הידע מלמטה, מתוך הטריוואליות של אירועי היומיום, האם אין מקום להכיר גם בסטודנט בתור הלמטה, ולתת לו את האפשרות לכתוב את הידע שלו?" תוכלי להתייחס לרעיונות האלה מתוך העמדה הקודמת שלך, כסטודנטית לפילוסופיה? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |