|
||||
|
||||
הכוונה היא לכפיה על יהודים כפיה על ערבים היא חיובית. לזה קוראים גישה ליברלית (בניגוד כמובן לגישה פשיסטית). |
|
||||
|
||||
יש לי תחושה ששוב מפרשים לא נכון את יעקב. אני אמתין ברשותך לתשובתו המוסמכת. |
|
||||
|
||||
האמת היא שאני בעד ביטול גיוס חובה וגם לא להכריח את הערבים להתגייס. ברור לי שכשהם יגלו שהחברה הישראלית אינה מוכנה לקלוט אותם אלא אם יתגייסו, הם יתגייסו ללא כפייה. אבל בתגובה המדוברת הגבתי לאסתי ושם הצגתי אפשרות ביניים. אמנם לא ביטול גיוס חובה, אבל תשלום למתגייסים ושחרור עושי הצרות. |
|
||||
|
||||
ספר לבדואים, ולדרוזים, ולצ'רקסים, ולסתם אנשים שאינם יהודים מספיק, כמה החברה הישראלית קולטת את המתגייסים שלה. |
|
||||
|
||||
חברה נורמלית היתה מבחינה הבחן היטב בין אלו שנאמנים למדינה להין אלו שאינם. אני בטוח שאם זה יהיה הקו, יהיה שינוי מנותי לטובה. גם כך, החברה היום מבחינה בין הנאמנים לאלו שאינם נאמנים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |