![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
"דו"ח במשרד החינוך: במשך שנים למדו התלמידים לקרוא בשיטה פסולה מהממצאים עולה כי המשרד עודד את שיטת "השפה כמכלול" תוך התעלמות ממחקרים בארץ ובחו"ל שפסלו אותה; השיטה פגעה בייחוד בתלמידים מהשכבות החלשות; משרד החינוך גנז בעבר דו"ח דומה" |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
זאת הבעיה - שאף אחד לא מקשיב לי אף-פעם. (: | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא ידעת? אני כבר שר החינוך... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הויקוח הקשה היה על הקשר לאבחונים לליקויי למידה. יש אנשים שלא מצליחים להאמין שלקויות הלמידה נפוצות והם יחפשו כל תירוץ... הבעיה עם הקטע הזה של הויכוח שונה... |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |