|
||||
|
||||
ואני חשבתי שמיסוד הזנות הוא חשוב דווקא מפני שהוא יצמצם את התופעות של זנות בכפייה, וישאיר רק את אותן נשים שממש מעוניינות לעבוד במקצוע זה. |
|
||||
|
||||
את ההגדרה, במקום סחורה הן תהיינה מהגרות עבודה. קראת את הדו"ח? מנותחות שם הסיבות בגינן נשים נדחפות לעבוד בזנות, כמוצא אחרון. האם זו בחירה חופשית? האם אישה שרעבה ללחם במקום עבודתה ומגיעה לכאן כדי לעבוד בזנות, משום שבשנה של עבודה (שבה לא יעשקו אותה, נגיד) היא תחסוך משכורת שתספיק לה קיום בכבוד לכעשר שנים, זה עושה את העניין לבסדר? |
|
||||
|
||||
בואי נניח שהיא לא הייתה מסוגלת לעבוד בזנות, כי החוק היה מונע זאת ממנה. מה היא הייתה עושה במקום זה? הרי הסכמנו שזה מוצא אחרון. מכאן שהפתרון האחר הוא מוות ברעב (?) השאלה היא מה מפריע לנו יותר: עצם מעשה הזנות (מבחירה או שלא מבחירה) או הניצול של הזונות על ידי הסרסורים - התנאים שבהם הן נאלצות לחיות, האלימות שהן סופגות והשכר העלוב שהן מקבלות. צריך לנהל דיון על כל אחד משני האספקטים הללו לחוד, והמון דיונים הופכים לקרבות של עלבונות הדדיים כי כל אחד צד מדבר על אספקט אחר, וכל צד מתרגז על השני שמעז שלא לדבר על האספקט שמעניין אותו. |
|
||||
|
||||
א. לא, לא קראתי את הדו"ח. ב. כן, זה בסדר. אם זה השיקול שהיא מפעילה, והוא נכון בעיניה, אז זה בסדר. מי את שתגידי לה מה יותר חשוב? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |