|
||||
|
||||
מאת ובביצוע עירית לינור (לפי מנגינת "שיר לשלום"): תנו לטרקטור לעלות לשופל להניף תשכחו מהתפילות - הורסים את גוש קטיף אמהות ואבאים קשישים ותינוקות, תעלו למשאית או שתאכלו מכות יאללה חבר'ה מתפנים נמצא לכם מקום כאן לא יועילו לא קללות של רבנים וגם לא טלאי כתום לכן רק שירו שיר לפינוי - והיידה לארוז, לכן רק שירו שיר לפינוי - וילד, תעזוב את האגזוז... |
|
||||
|
||||
לרגל חג הפורים הבע"ט, בית הספר ציווה על ילדי להכין משלוח מנות לחיילים, בתוספת מכתב אישי. כר נרחב לצחוקים ליד שולחן המטבח(בכל מקום בו ננקטת לשון זכר הכוונה לשני המינים ללא כל הבדל): חייל יקר, אני מאחל לך שתהיה גיבור וחזק ותפנה את כל המתנחלים. XXX חייל יקראני מקווה שלא קשה לך מדי בכלא, אמא אומרת שאין לכם סיגריות ושרוכי נעליים, אז בחבילה זאת צירפתי קצת. אני מקווה שהעירעור שהגשת יתקבל בקרוב, ובצה"ל יכירו בסרבנות שלך כמשהו הנובע מהשקפת החיים שלך. פורים שמח XXX חייל יקר,מכיוון שבשנה שעברה לא ענית למכתב, השנה לא שלחתי לך כלום. XXX חייל יקר,אחד מאוזני ההמן מורעלת. אם תכתוב לי מכתב תשובה גם אגיד לך איזה. חייל יקר מצ"ב: 4 אוזני המן (פרג) 1 מקופלת 2 ביסלי (גריל) 1 חבילת קונדומים (תות) אני מקווה שתהנה ממשלוח המנות, פורים שמח XXX
|
|
||||
|
||||
אחרי שקראתי היום שיר אחר עם אותו פרינציפ החילותי תוהה מה לעזאזל מלמדים שם, בחוג לתאטרון של אוניברסיטת ת"א, ואם לא מוטב היה אילו סגרו אותו לפני שנים. |
|
||||
|
||||
מה הקשר לחוג לתיאטרון? |
|
||||
|
||||
חלק שלישי, פיסקה לפני האחרונה |
|
||||
|
||||
הסטודנטיות מהחוג לתיאטרון חיברו שיר למנגינת שיר הרעות: "על הקמפוס יורד האביב ומצית כוכבים חרש חרש, אל הרוח עובר על הסף, קיצוצים מהלכים על הדרך. כבר שנה לא הרגשנו כמעט איך עברו קיצוצים בשדותנו. כבר שנה ונותרו מעט מהרבים שאינם כבר בינינו. אך נזכור את כולם, את בוגרי הלימוד והתואר כי תרבות שכזו לעולם לא תיתן את לבנו לשכוח. השכלה לא דרושה כאן בכלל, הישוב החינוך עוד לפרוח". סוף ציטוט. אחלה שיר, לא? |
|
||||
|
||||
דחילאק, בשביל זה יעקב משלם מסים? |
|
||||
|
||||
עם ישראל חצוי בין ימין ושמאל. השנאה בין הפלגים מעמיקה והולכת. לעיתים נדמה באילו מדובר בשני עמים שונים שהמחבר היחיד ביניהם הוא השנאה. טוב שבימים כאלה, נמצאה לנו תקוה. לפתע מתגלה שרב המשותף על המבדיל. לפתע מתברר ששני המחנות לא יודעים לכתוב1. 1 כן, גם אני שייך לעם הזה. |
|
||||
|
||||
לכתוב אולי אין אנו יודעים, אבל בזימרה אנחנו על גבול הנסבל: http://video.nrg.co.il/lib/2005/yahadut/irit.wma . |
|
||||
|
||||
הרבה מעבר לגבול הסבל. |
|
||||
|
||||
ואיך http://213.8.137.3:80/quicky/quickie11_300kbNEW.wmv?... זה? |
|
||||
|
||||
ממש משהו משהו! שני המשתתפים הראשיים פשוט משובחים. קישור משעשע ששווה לשמור. |
|
||||
|
||||
אכן משחק משובח. |
|
||||
|
||||
פספסת, אני חושב, את בדיחות-הדעת בתגובה שלי (אבל הם באמת משחקים טוב). רמז: אות בא"ב וגם ארכיטקט יפני נודע. |
|
||||
|
||||
אה, הבנתי (:, חוץ מעניין הארכיטקט. |
|
||||
|
||||
תודה. בתמורה קבל את http://ttvv.tv/Users/General/1186.WMV . |
|
||||
|
||||
תודה לך. לאחרונה אני עוסק קצת באנימציה, הנה כמה פרוייקטים יפים שנתקלתי בהם: (מרשים יותר אם מביאים בחשבון שזו עבודת-יחיד של סטודנט, ועוד ישראלי לפי השם. XSI שולתת!!!!1!). (עוד עבודת יחיד) |
|
||||
|
||||
סרטונים יפים! רק כדאי להזהיר בפעם הבאה שהם גדולים במיוחד (עד 53MB) ויורדים לאט. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |