|
||||
|
||||
למה שלא תשאל גם את דורי מנור את מנחם בן ואת ניסים קלדרון מבקרי שירה הרבה יותר ידועים ממני או משכטר מה הם מוצאים בבסקין ? להזכירך אני כבר פירטתי במאמר גדול מה אני בדיוק מוצא ביצירתה של בסקין . אתה יכול למצוא אותו כאן : אם יש לך בעיה עם זה אתה מוזמן לכתוב מאמר תגובה שבו תסביר למה בסקין היא לא תקוות השירה העברית . |
|
||||
|
||||
כי בא לי לשאול אותך. המאמר שלך דווקא הוא הסיבה שאני שואל אותך מה מצאת בה. סורי, אבל לא הבנתי. אם יש לך בעיה אם זה, אל תענה לי, אתה לא עושה לי טובה. בחיי, אתה פוץ. |
|
||||
|
||||
שילוב מוטיבים קלאסיים המוכרים למעטים עם לשון עכשווית גסה שמוכרת לכל ("שרמוטה") אופייני ליצירתה של בסקין. כך היא מקרבת את הנושאים האלה לקורא המודרני שאינו מכירם, ומצביעה על הרלבנטיות שלהם לזמננו. קטולוס חי ברומא לפני אלפיים שנה אבל צרותיו ובעיותיו מוכרות היטב גם לקורא בישראל של ראשית המאה ה-21, והוא נהנה מפרספקטיבה חדשה -ישנה שלהן. בור מודרני |
|
||||
|
||||
וואו, אז היא אומרת ''שרמוטה'' ואז מדברת על אלכסנדר מוקדון. זה מה זה חדשני ומאאאגניב. והרבה יותר מובן לקורא המודרני, כי הרי הוא מכיר רק מילים כמו ''שרמוטה'' ולא מסוגל לקרוא טקסט בעברית נורמלית על צרותיו ובעיותיו של קטולוס מבלי שאיזו פריחה תל אביבית תסביר לו כמו בסטיונר בשוק שמוכר תפוח. מלוקק פוסט-מודרני. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |