|
||||
|
||||
יגאל עמיר לא מת. הוא בכלא על רצח מתועב, המתועב ביותר בכל תולדות האנושות. נכון שהוא לא יכול להגן על עצמו, אבל לא מגיע לו להגן על עצמו. |
|
||||
|
||||
סליחה, ההערכה הפסיכולוגית היתה קצרה מדי, אני מתנצלת על רשלנותי. הרי הערכה מפורטת מעט יותר: מנייאק מופרע ומחורפן על כל הראש, קנאי ואכול רגשי נחיתות (לשם רענון מינימלי של הזכרון גש בבקשה לדיון 2000, ושוב, צר לי שאינני משקיעה מספיק ואיני טורחת למצוא תיעוד נוסף בדיונים אחרים. שא נא), אוסף אלבומי נצחון, יושב עם הילדים ועם האלבומים, משתגע מגעגועים למלחמות הנפלאות שאינן ובייחוד למעשי הגבורה המפוארים שמעולם לא עשה וכבר לא יעשה. כמה עצוב. עצוב, אמנם, ובכל זאת, נקרופיל יקר וטראגי - את רבין אתה יכול לעזוב כבר במנוחה. להתעלל בגוויה, אא"ט - זה מנוגד למצוות היהדות. |
|
||||
|
||||
מה נאים דברי חכמינו - כל הפוסל במומו פוסל. שים לאנשים מראה מול העיניים וזה לא יעזור. עצוב. ותודה על הניתוח הפסיכולוגי אינסטנט. אני מניח ששכ''ג צודק שמחשב ממוצע יוכל להוציא הערכות מעין אלו. ושוב תודה מעומק הלב. |
|
||||
|
||||
דף יז,א גמרא אבל המינין והמסורות {והמשומדים} והאפיקורסים שכפרו בתורה ושכפרו בתחיית המתים ושפירשו מדרכי צבור ושנתנו חיתיתם בארץ חיים ושחטאו והחטיאו את הרבים כגון ירבעם בן נבט וחביריו יורדין לגיהנם ונידונין בה לדורי דורות שנאמר (ישעיהו סו) ויצאו וראו בפגרי האנשים הפושעים בי וגו' גיהנם כלה והן אינן כלין שנאמר (תהילים מט) וצורם לבלות שאול <מזבול לו> וכל כך למה מפני שפשטו ידיהם בזבול שנאמר מזבול לו ואין זבול אלא בית המקדש שנאמר (מלכים א ח) בנה בניתי בית זבול לך ועליהם אמרה חנה (שמואל א ב) ה' יחתו מריביו א"ר יצחק בר אבין ופניהם דומין לשולי קדירה ואמר רבא ואינהו משפירי שפירי בני מחוזא ומקריין בני גיהנם. |
|
||||
|
||||
הכי טוב, תוציא פולסא דנורא על כל המינים שכופרים בתחיית המתים, לפני שיחטיאו את הרבים. |
|
||||
|
||||
וסתם כדי לקיים והייתם נקיים: "אוסף אלבומי נצחון, יושב עם הילדים ועם האלבומים, משתגע מגעגועים למלחמות הנפלאות שאינן ובייחוד למעשי הגבורה המפוארים שמעולם לא עשה וכבר לא יעשה." לא היה ולא נברא, חוסר הבנת הנקרא מינימלית. |
|
||||
|
||||
תגובה 232896, 3, לא חוסר הבנת הנקרא אלא בעיה קשה בניסוח. הרי תיקון: במקום - "משתגע מגעגועים למלחמות הנפלאות שאינן...", צ"ל: "משתגע מעצבים על זה שהמלחמות לא היו מספיק נפלאות...". השאר - "מעשי הגבורה המפוארים שלא עשה..." - נכון, עצוב מאוד, וצר לי שפגעתי בנקודה רגישה ושזה מרגיז אותך. עם זאת, זה שאתה מתרגז זו אינה סיבה להתעלל בגוויה, ולנסות להיתלות בגמרא לשם הצדקת מעשי הנבלה החוזרים שלך - זוהי נבלה על גבי נבלה. |
|
||||
|
||||
תודה שנתת את הלינק לדברים המקוריים. הם אכן מבטאים נאמנה את השקפתי. אני על כן פטור מלהתייחס לדברייך. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |