|
הבנתי, אך גם החברות שיזכו להשתמש במאגר המשתמשים של חברת הסלולר הספציפית יצטרכו "לדחוף" את המידע איכשהו ללקוח - גם אם, כפי שאמרת, הן יהיו מקצועיות יותר וממוקדות יותר.
דחיפת המידע תגרום לניתוק המוני ו/או להתערבות הרגולטור - קשה לי לראות מכירת שירות מבוסס מיקום שלא תגרום לשתי התוצאות הנ"ל.
שירות מבוסס מיקום שונה מ SMS, כיוון ש SMS מהווה ערוץ תקשורת נוסף, נוח וזול המרחיב את אפשרויות התקשורת של המכשיר הסלולרי. אבל שירות מבוסס מיקום הוא בעצם הפיכת המכשיר הסלולרי למעין ערוץ הדוחף פרסומת באופן תמידי ולא ערוץ שבאמצעותו אתה יכול לתקשר - כלומר הערך המוסף למשתמש הוא אפסי או שלילי.
|
|