|
||||
|
||||
רשות הדואר היא לא אופציה מצחיקה, או לפחות כך תגלה כאשר תרצה להעביר מסמך עלום מקצה אחד של הארץ לקצה השני. בתשלום שקלים ספורים נוספים תוכל לוודא שהמשלוח נעשה במהירות ובאמינות, תוך פחות מעשרים וארבע שעות, ושהשליח וידא אישית כי המעטפה הגיעה אל האדם אליו היא יועדה. לזה אני קורא אמינות, והדואר עושה את זה כל יום, כל היום. |
|
||||
|
||||
איי-פוסט שלום. קיבלתי דרככם הבוקר אימייל מביטוח לאומי, למרות שלא נרשמתי מעולם לשירות. בנסיון לשחזור סיסמה ושם משתמש, קיבלתי הודעת טעות האומרת שאיני רשומה במערכת. התקשרתי לשירות הלקוחות בטלפון 171. לאחר המתנה של חמש דקות, השיחה נותקה. ניסיתי שוב. ושוב, לאחר המתנה ארוכה, הטלפון נותק. ההמלצה באתר היתה לפנות לסניף הדואר הקרוב למקום מגוריי, וכך עשיתי. כשהגעתי לסניף הדואר השכונתי (סניף הרצל בתל אביב) חיכיתי 17 מספרים בתור. כשלבסוף הגיע תורי, אמרה הפקידה שהם אינם מטפלים בענייני איי-פוסט והמליצה לי לפנות ישירות לביטוח הלאומי. וכך עשיתי. התקשרתי לשירות הלקוחות של הביטוח הלאומי, והם הפנו אותי בחזרה אליכם. חייגתי שוב 171, שוב חיכיתי כחמש דקות, ושוב נותקה השיחה. בפעם הרביעית נעניתי על ידי נציג שירות לקוחות אשר אמר שהוא מפנה אותי לאיי-פוסט. למרבה ההפתעה (או שלא), שוב נותקה השיחה. ברצוני למחות כנגד הסלוגן שלכם "איי-פוסט עושה לך סדר בחיים". אם סדר בחיים אומר שישלחו אותי מאתר האינטרנט לסניף הדואר, מסניף הדואר לביטוח הלאומי, מביטוח הלאומי בחזרה לדואר, ומהדואר למקש ה-"end" אז אני לא יודעת מה זה בלאגן בחיים. בנוסף למחאה, אשמח אם תיצרו איתי קשר ותסבירו לי מהו השירות, מה קיבלתי באי-מייל ואיך אזרח שמעולם לא נרשם לשירות, מתנתק ממנו. בברכה (למרות יחסכם המשפיל), אלישבע ארדיטי. ואחד אחר: |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |