|
||||
|
||||
המאמר לא טוען את מה שאתה טוען שהוא טוען, ואין לנושא שמועלה בו כל קשר להחלטות הגיוניות או לא הגיוניות. סגירת המדינה בין אם היא הגיונית ובין אם לא תהיה החלטה לגטימית אם הציבור יחליט את ההחלטה הזאת. כי אם זה רצונו אז זה בדיוק מה שצריך לעשות. לעומת זאת *נציגי הציבור* אסור להם להחליט החלטה כזאת אם אין כל סימן לכך שבהחלטה זו הם אכן מייצגים את דעת שולחיהם. |
|
||||
|
||||
אין לי מושג אם הציבור הדמוקרטי יכול להחליט על חיסולה של הדמוקרטיה.אין לי מושג גם מי אחראי לבדוק מה מידת היצוג של הנבחרים את בוחריהם.לא נתת במאמר כלי שיבחן את הנושא.מחוץ לטענה שלנבחרים אסור ליצג עמדות לא הגיוניות. |
|
||||
|
||||
אין כל קשר בין המאמר ובין החלטות לא הגיוניות, אין כלי שיבדוק אם החלטה היא הגיונית או לא, בדרך כלל מדובר בבחירה ולא בהיגיון (לכאורה גם קיומה של מדינה יהודית במקום הזה הוא לא דבר מובן מאליו שהיפוכו סותר את ההיגיון), וזאת עובדה שמפלגות מציגות עמדות מנוגדות לחלוטין ומי שמכריע ביניהן הוא הבחירות ולא ההגיון. לא על כך מדובר. אשר לכלי שיבחן אם הנציגים עושים את דעת בוחריהם, הרי כל הזמן אנו מדברים על כך: בחירות או משאל עם. |
|
||||
|
||||
השאלה שאתה לא מצליח להבהיר היא כל כמה זמן צריך להפעיל את הכלי הזה,ועל מי מוטלת הסמכות לקבוע שהיתה חריגה. כל מה שאתה טוען הוא במידה ויש החלטה מוקצנת או לא הגיונית,ואינך מצליח להסביר מי קובע שההחלטה היא כזו. הכנסת צריכה להחזיר את המנדט לעם. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |