|
||||
|
||||
עצם זה שאתה משווה פדופיליה ללבישת טייץ צמוד והחצנת המיניות במצעד הגאווה די מסכם את ההבדל בתפיסת העולם שלנו. פדופיליה ד"א נחשבת למעשה פלילי ומוזכרת ב DSM - שהוא ה"אינצקלפודיה" של מחלות והפרעות הנפש. החצנת המיניות במצעד הגאווה לא נמצאת ב DSM ולא נחשבת להתנהגות פלילית, אז כנראה שתפיסת העולם שלי בכל זאת קרובה יותר לתפיסת העולם של המחוקקים והפסיכולוגים\פסיכיאטרים מדעתך - וזה מספק אותי. |
|
||||
|
||||
אני בספק אם דובי ניסה להראות שפדופיליה והחצנת מיניות הן אותו דבר, אלא להראות שבטיעון שלך בעצם לא אמרת שום דבר, כי כמו שהוא הוצג, ניתן להשתמש בו כדי להצדיק פדופיליה. כלומר, האובר-פלורליזם שהצגת זקוק לריסון, ואפילו אתה מסכים לכך. אגב, אם איני טועה, היו עוד במאה ה-20 ארצות "מתקדמות" שבהן הומוסקסואליות נחשבה הן למחלת נפש והן להתנהגות פלילית. לכן גם הטיעון שלך באשר להפרדה בין פדופיליה והומוסקסואליות נשמע קלוש ביותר. |
|
||||
|
||||
מן הסתם רצית לענות לא לי אלא לדובי (תוך התעלמות מהדיסקליימר שלו). |
|
||||
|
||||
אתה מכיר את משמעות המילה "דיסקליימר"? הומוסקסואליות הייתה עד לא מזמן ב-DSM, והיה צריך הרבה מאוד מאמץ מצד הקהילה ההומוסקסואלית ואנשים ליברלים באופן כללי כדי להוציא אותה משם. אבל זה לא קשור. אתה הבאת אכילת טונה כהוכחה לכך שזה שאתה לא אוהב משהו לא אומר שהוא חייב להיות לא מוסרי ושצריך לצאת נגדו. אני הבאתי, מן העבר השני, את הפדופיליה, כדבר ששנינו לא מסכימים איתו, ושנינו חושבים שהוא לא מוסרי. אתה אמרת שיש שני סוגי דברים - כאלו שמתאימים לך, וכאלו שלא מתאימים לך, ואמרת שהדברים שלא מתאימים לך, לא תנסה למנוע אותם מאחרים. אז הנה, הבאתי לך דוגמא של משהו שלא מתאים לך, ושכן תנסה למנוע אותו מאחרים. |
|
||||
|
||||
My dear friend, not so long ago, homosexuality was in the DSM as well. The DSM definitions are not the word of God; they reflect social conventions and not scientific eternity. Ditto about what counts as criminal behavior (gay sex was an offense until 1980 in Israel: does this mean it was not moral until then? Bullshit).
The difference between gay behavior and paedophilia lies in the exploitative, coercive nature of the latter, and in the fact that the former is not prohibited as long as it is done by adults out of mutual consent. Don't bring the DSM or the criminal law into this. It's really, REALLY, a very bad argument for anything. |
|
||||
|
||||
Folks might find Conrad and Schneider's book "From Badness to Sickness: Deviance and Medicalization" of interest. It's one of my favorite books about framing social problems.
|
|
||||
|
||||
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |