|
||||
|
||||
צודק, אכן במסכת אבות זה עם "סוף" ובמסכת סוכה - בלי. אתה יכול להרחיב על "קינון של המשפטים בשפה טבעית"? |
|
||||
|
||||
("כן, אבל המקור הוא במשנה, במסכת אבות, והגמרא במסכת סוכה מצטטת משם"). לגבי קינון, ראה תגובה 263962. |
|
||||
|
||||
יש למתמטיקו-לשונאים משהו עקרוני נגד פסיקים במקומות אסטרטגיים במשפט?1 [סתם ככה, בתור נחמדות כללית לאנושות הסובלת]. 1 (הצעת הגשה): בין המקונן למקנן((?)2, למשל. 2 אני לא בטוחה אבל נדמה לי שפעם, מזמן-מזמן, קראו לזה משפט עיקרי ומשפט טפל. ולכל הדבר ביחד קראו משפט מורכב. וקנים היו רק לציפורים בין העצים. [אבל זה בטח רק נדמה לי]. |
|
||||
|
||||
הקינה שלעיל מתייחסת לתגובה 264100, כמובן. |
|
||||
|
||||
תגובה 261343. |
|
||||
|
||||
תגובה 181006 |
|
||||
|
||||
מה לעשות שאת הבשורה המקורית מפי רביד לא קראתי, לאחר שבשלב מוקדם למדי בדיון על הטרחנים המת' הכרזתי על האזור כולו כאזור אסון, והדרתי ממנו אצבעותיי (ועכשיו מתברר כמה צדקתי..) ולגופו, אתה מתכוון שקינון זה רק כשהמשפט הטפל הוא בעל אותן מלים כמו המשפט העיקרי, ושאפשר להמשיך ולהכניס קן בתוך קן לעולם ועד, לא עלינו? (משפט כזה יהיה מפלצת מפחידה ביותר, אפילו אם תקשט אותו בפסיקים). או שאתה מתכוון למשהו אחר? [אם כן, תסביר בבקשה לאט ועם ניקוד למה ירמזון]. |
|
||||
|
||||
נדמה לי שהרעיון הוא שמותר לקנן משפטים טפלים בתוך כל משפט (קן בתוך קן, כאמור), בלי לדרוש חזרה על אותן מלים. כשהמלים חוזרות במשפט המקונן, זה נעשה משעשע במידה שמצדיקה לדעתי ויתור על סימני הפיסוק. |
|
||||
|
||||
נו, לפחות -באופן נדיר באייל- הדיון שם לא רק מתאים לכותרתו, אלא אף ממחיש אותה עד כאב. מצד שני התברר לי שהשנה אתה כנראה אוכל עוגות-מייפל לראש השנה? יאמי. |
|
||||
|
||||
לא ולא. קודם כל, חזרנו כבר הביתה (ואני יכול לומר שהמרפאות וחדרי-המיון במייפל-רידג' הם משהו-משהו. ילדים זה שמחה :-) ) חוץ מזה, אני ממש שונא סירופ מייפל. חבל, קנדה דווקא ארץ מקסימה. |
|
||||
|
||||
("הביתה" זה עדיין קליפורניה, בשלב זה. אבל תודה :) ) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |