|
||||
|
||||
להפתעתי איש לא התייחס כאן לשאלת המיזוג בבתי"ס: עד היום יש מוסדות חינוך לא מעטים שאינם ממוזגים. הלימוד במוסדות אלו בחום הקיץ הוא כמובן קשה, ומבחינה זו יש הגיון בחופש הגדול הממושך בקיץ. מאידך, החיסרון הוא שהילדים נחשפים הרבה יותר לשמש החמה בקיץ. לדעתי, לא מן הנמנע שבעתיד, כתוצאה מהשפעות תוצא החממה, יועבר חלק מהחופש לתקופת החורף כדי לצמצם את החשיפה המיותרת לשמש - שתוצאותיה עשויות להתגלות רק לאחר שנים רבות. |
|
||||
|
||||
אני אישית גם בעד להפוך את סדר היום - ללמוד בלילה ולישון ביום. יבטל לגמרי את החשיפה המיותרת לשמש. |
|
||||
|
||||
שאלה מעניינת. האם (בסיכום שנתי) האנושות מוציאה יותר אנרגיה על תאורה, או על מיזוג למטרות קירור? או יותר לעניין, האם הפיכת סדר החיים האנושי לנוקטורנלי יקטין או יגדיל את צריכת האנרגיה? |
|
||||
|
||||
אני לא יודע מה איתך - אבל בדירה שלי (בבאר-שבע), המאוורר עובד *כל* הזמן. אם היה מזגן, היינו מדליקים גם אותו. |
|
||||
|
||||
תאמין לי (בתור סטודנט באר שבעי) שזה עולם אחר לגמרי וגם צריכת החשמל לא גבוהה יחסית לתועלת... :-) |
|
||||
|
||||
בקיץ הישראלי צריך מיזוג גם ביום וגם בלילה, לדעתי הצנועה. בחורף גם כן צריך חימום גם ביום וגם בלילה. |
|
||||
|
||||
לאיזה חורף בדיוק אתה מתכוון? |
|
||||
|
||||
שהיה כאן כמעט שבוע של חורף, לקראת סוף סמסטר שעבר. אבל יכול להיות שרק חשבתי שהיה. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
אני לא יודע בקשר אליך, אבל אני לובש דובון מנובמבר ועד אפריל ועדיין קר לי. |
|
||||
|
||||
יש משהו בדבריך, אם כי הופתעתי לשמוע אחרי הפתיחה המרשימה כי אתה מתייחס לביה''ס בעיקר כתקרה המסתירה את הילדים מפני השמש האימתנית המחכה להם בחוץ. ובינתיים, לא יזיק אם הם יוכלו גם ללמוד קצת. |
|
||||
|
||||
יש בתי ספר שגם התקרה שלהם לא משהו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |