|
||||
|
||||
ודאי וודאי שיש לעזור להם. התכוונתי- אין להשליך מהמונולוגים שלהם לדרכי טיפול עתידיות, וזאת מתוך תקווה שכבר כיום מאובחנים ומטופלים הזקוקים לכך בגיל צעיר ולכן לקוי הלמידה בן החמש דהיום יהיה במצב שונה לחלוטין כשיהיה בגיל אוניברסיטה. טעויות יש לתקן, לא למחזר. הבוגרים דנן הם תוצאה של כשל חינוכי וכבר ''שרופים'' מבחינת מחקר, למעט פיתוח שיטות נקודתיות לנפגעי גיל המעבר של מערכת החינוך. המחברת יכולה לטעון אם כן לפיתוח שיטה נקודתית ולא להוצאת לקויי למידה ''מחושך לאור'' תוך הסתמכות על דוגמאות שבעליל מוכיחות את ההיפך. |
|
||||
|
||||
אני לא חושב לרגע שהיא טענה כי הוציאה לקויי למידה ''מחושך לאור''. אם כך הבנת מדברי, כנראה ששגיתי בניסוח. |
|
||||
|
||||
להזניח אנשים עם בעיות? ועוד להציע את זה כשיפור בטיפול? אם היה לי רושם טוב עלייך הייתי אומר לך לנסות ולחשוב פעמיים לפני שאת מדברת. במקרה שלך, אולי כדאי להתחיל בחשיבה חד-פעמית. |
|
||||
|
||||
טוב, עדו, הריני לבשר לך שיש לך הרבה יותר מבעיה בקריאה וכתיבה. יש לך בעיה בהבנת הנקרא. לפחות עכשיו אני יודע שזה לא משהו אישי נגדי. אתה פשוט כעקרון לא מקשיב לאף אחד. אני מקווה שכיף לך בעמדת הקורבן. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |