|
||||
|
||||
יתירה מכך- מורה שלא מאור גדול , אבל שסוף סוף כן מבין משהו, אולי יכול להסביר יותר בקלות, כי הוא יודע מה *באמת* קשה. לא פעם ישבתי בהרצאות שהמרצה בילה זמן רב בלהסביר דברים מובנים מאליהם, ואחר כך, שהגיע החלק המסובך, עבר למוד טכיוני1 ( כידוע שאי אפשר להעביר אינפורמציה כאשר עוברים את מהירות האור). 1 טכיוני, ולא טכניוני. בקיצור, עבר מייד ממצב של הסבר יתר למצב חמור של הסבר חסר. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |