|
||||
|
||||
נו, הרי זה כל העניין. לפי ההגיון שלעיל שידוך כזה רצוי, מפני שהוא ממעיט את גויי העולם. וכך גם הקומבינציה ההפוכה, כמובן. ואז, מגוי עקר אחד וגויה עקרה אחת אנו מרוויחים שני זוגות ג"ע במקום זוג ג"ע אחד. [שנאמר, קנה אחד וקבל את השני חינם]. ואם זוג ג"ע ממוצע אחד מוליד X גויונים, הרי שמנענו התווספות של 2X גויונים לעולם. ואין זה הישג של מה בכך. |
|
||||
|
||||
תקון שורה אחרונה: ואם זוג גוי /פורה/ אחד... וגו'. |
|
||||
|
||||
אני לא קורא לעצמי מתמטיקאי, זה מישהו אחר. בכל אופן מהסברך לא נבע ששידוך כזה ממולץ על ידי הרמב"ם. אולי יש כאן אפשרות לקבוע פסק הלכה חדש ולפאר בעוד אפסילון את התורה? |
|
||||
|
||||
לא נובע במפורש, אבל כידוע די לחכימא ברמיזא. ובשבוע הבא: איך לא מצילים גוי שנפל לנהר. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |