בתשובה לאסף עמית, 10/06/01 17:36
גם וגם - לא 25319
יעילות, לא?
אם כבר מגיע טכנאי להתקין את הלווין שינתק את הכבלים במקום שהכבלים יזמינו עוד טכנאי מטעמם רק לצורך ניתוק.
חוצמיזה, למנוע מהצרכן הישראלי הממוצע להזמין לווין, לבטל, ואז הוא נשאר עם התשתית של הכבלים ויכל ביתר קלות להתחבר עצמאית, ללא תשלום לכבלים, או להשתמש בכבלים לטלויזיה אחרת בבית ללא תשלום.

כשמדובר בכסף של חברות פרטיות, אין מקום לחלמאות.

בכל מקרה נראה שהכבלים הדיגיטלים מישרים קו עם הלווין גם מבחינת השירות וגם מבחינת המחיר. כלומר, בסופו של דבר נראה שאפשר לומר שהשירות משתפר, אך הצרכן משלם יותר עבור השיפור הזה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים