|
למען האמת נדמה לי שהיה מדובר על הרבה פחות מ 100%, משהו כמו 10K דולר נוספים למשתכרים בטווח 30-70 K דולר (לשנה). עניין אחר שהאיגוד הדגיש אפילו יותר מהעלאות השכר ( לפחות בדיעבד) זה צימצום שעות העבודה, בטענה ששעות העבודה המקובלות גורמות לשחיקה ופוגעת בתיפקוד בצורה מסוכנת.
מה שמדהים אותי בכל הסיפור זה כמה שהטענה ההיא הסתברה כלא נכונה- למרות שבעיקבות הפיטורין, לחץ העבודה עלה, והפקחים החדשים היו פחות מיומנים, לא זכור לי שהיתה קריסה רבתי בנושא הבטיחות. כמובן שאפשר לקרוא איך שכמות ה"כמעט תאונות" עלה ואיך שה FAA הסתירו עובדות, אבל בפועל, למרות הכל, לא היו המוני "גישמי אלומיניום" כפי שהפקחים ספק איימו, ספק הבטיחו. הייתי אומר שבדיעבד, דווקא זאת דוגמה טובה לאיך וועדים בטוחים מידי בעצמם יכולים לגרום לנזק איום לאנשים שהם מייצגים.
|
|