|
הצעותיך שופעות הומניות ואמונה בטוב האדם. איך זה מסתדר עם רצונך העז לעזור לבעלים מכים ולאנסים, למשל, ולראותם חוזרים לקהילה עם חיוך על פניהם? האם אינך מכיר בעובדה שיש אנשים שרמת ההומניות שלהם פחותה משלך ומשל רוב האנושות, ושכלום לא ישנה את זה? עם כל הכבוד למצוקה כלכלית, זה מצדיק להכות את אשתך עם מחבת? אני ממש מתקשה לראות איך אדם כזה יכול להיות משוקם, לא כל שכן איך ניתן להביא ל"שינוי חיובי במשפחתו". הרי רוב העניים וחסרי החינוך הינם אזרחים למופת ואנשים טובים, אז איך אפשר לסלוח למיעוט הסורר בטענה של מצוקה כלכלית?
ואם זה נכון: אתה מציע שעבריינים יקדישו חלק מהכנסותיהם לתיקון מעשיהם, כלומר: אתה מציע להחמיר את מצבם, להשקיעם עמוק עוד יותר במעגל העוני, ועל ידי כך לפתור את בעיית הפשיעה?
אתה טוען ש"מעטים האנשים שנולדו עבריינים". אני לא טוען את ההיפך, אבל האם יש ביסוס לטענך?
עם כל הכבוד לרצון האישה המוכה, היא לא נביאה. במקרים רבים היא רוצה ש"בעלה יחזור הביתה", ואז הוא חוזר ורוצח אותה. לאחר מכן המשטרה ורשויות החוק מותקפות בעיתונות, כמובן. איך הצעותיך מתמודדות עם זה?
אתה מציע טיפול רפואי לסוטי מין. אם טיפולים כאלו היו כל כך מוצלחים, אפשר היה לוותר על עונש בכלל. המציאות היא שהצלחתם של הטיפולים והגמילות הינה מצומצמת, מעורפלת ושברירית, ולכן אין מנוס מלהרחיק את העבריינים מהחברה.
|
|