|
ידוע שככל שתוכנית טלוויזיה נמשכת, ובמיוחד כזו שיש בה הפסקות לפרסומות המעודדות זפזופ, נוטים הצופים לעזוב אותה ולא שורדים עד הסוף. זו הסיבה שמנחים כמו רפי רשף ואמנון לוי נוהגים לשמור את האייטם האטרקטיבי ביותר שלהם לסוף התוכנית ומזכירים זאת לכל אורכה.
למה אני מזכיר את זה? כי עוד דוגמה לטשטוש הגבולות בין בידור לחדשות היא "מבזק החדשות המיוחד" המשודר כבר מספר חודשים בסיום כל תוכנית של "משעל חם". בלי בושה, משתפת חברת החדשות פעולה עם הזכיין כדי לגרום לצופים לחשוב שיש סיבה מיוחדת לצפות בתוכנית עד תומה כאשר הם כאמור מצפים לאותו מבזק מיוחד. אמנם כשהוא כבר מגיע מסתבר שלא היתה שום סיבה מיוחדת לשידורו (במקרים מעצבנים במיוחד הוא מוקדש לסיכום ה"סקופים" העבשים שחשפו האורחים דקה קודם בתוכניתו של משעל), אבל יוזמי הרעיון משוכנעים כנראה שעד השבוע הבא הצופים ישכחו איך עבדו עליהם בעיניים ושוב יחכו במתח לאותו מבזק מיוחד.
|
|