|
||||
|
||||
צודק. מה אתה חושב על התוכן (של התגובה)? |
|
||||
|
||||
אין לי מה להגיד בנושא. |
|
||||
|
||||
למה אתה חושב שמישהו צריך בכלל לחשוב משהו? התעמולה הזאת שהבאת לא שווה כל תגובה או התייחסות. כדרכך בקודש (איזה קודש בראש שלו? בחולין), לא ציינת באיזה גיליון של "יהדות" מדובר ובאיזו שנה. וזה ברור למה: כדי שלא נרוץ ונעיין בה ואז נגלה שכלל לא טרחת להביא את עמדת הצד השני של המטבע, למען האובייקטיביות. דלית מתוך הגיליון רק מה שנוח לאוזניך לשמוע, והתעלמת במודע ובמתכוון מהצד הנוסף שהובא בחוברת, הרציני והשקול בהרבה יותר והלא-דמגוגי כמצוטט על ידך. |
|
||||
|
||||
לא הצלחת להתאפק. יפה. תמיד נעים למלא בקשות נמוסיות: 1984-33-1. |
|
||||
|
||||
אוהו, רב תודות על המקור! שינית דרכיך? חן חן. אולי תתנדב לספק לנו מקורות נוספים למובאות שהצגת כאן בעבר? כעת נבדוק, ונציג באייל את הצד השני לעומת הפרופוגנדה. רק קודם נציין שמדובר בכתב העת Judaism, והוא כתב עת ותיק המופיע לאור בשפה האנגלית. וזה חוץ מהנתונים הסטטיסטיים המוטעים שהבאת בסוף דבריך. ויש לי עוד מה לומר, אבל לא כעת. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
אולי תתן לו סוכריה על מקל? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |