|
||||
|
||||
כל תלמיד שנה שנייה מתימטיקה. יש הרבה כאלה. הקובע הוא פיתוח הקונספט. דקדוקי העניות של עריכת החומר אינם משנים כאן, ועליך לזכור שהבאתי את הנושא באופן פופולרי כך שכל אדם סביר יוכל לקלוט אותו אינטואיטיבית. למה להרדים את הקוראים בהבאת טקסט כפי שהוא ערוך במאמר או בספר מתימטיקה? נתתי הגדרה סבירה וחד משמעית? נתתי. יש כאן איזה מושג שנותר לא מפורש, עמום או רב משמעי? לא. והעיקר, ההוכחה תקפה והגישה מהפכנית משהו? כן. |
|
||||
|
||||
יש אדם סביר בקהל? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
נשארת כיתה? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |