|
||||
|
||||
הערתך נכונה, שהרי אם המאכל המפואר מעשה ידי השף המהולל אינו ראוי למאכל אדם - הוא ראוי למאכל בהמות (כלבים,חתולים, פרות, כבשים וכו') ואין סיבה לשפוך ת'סיר הבשר לניאגרה. סתם ''בל תשחית''. |
|
||||
|
||||
אין קשר ישיר בין אבדן הכשרות לבין מאכל שאינו ראוי למאכל אדם. ואפילו נניח ש''אדם'' הוא פליטת קולמוס והתכוונת ל ''יהודי שומר כשרות'', עדיין, הסניטה כלפי ה''שף המהולל'' אינה במקומה. לא תמיד השף, במעשה או במחדל, אשם בפסילת המאכל. כמו שתארת בכשרון בתגובות קודמות, עבודת המשגיח קשה ומסובכת היא, ובל נתפלא אם טבח, שאינו אמון על חידושי ההלכה , ישגה שלא מדעת מדי פעם. אין זה מוריד מכישוריו הקולינריים. אדרבא, משגיח טוב יידע להזהיר את השף מבעוד מועד כדי שלא ימעד. |
|
||||
|
||||
החתול שלי מבקש למסור לך שהוא לא בהמה. כמו כן, אני מבקש למסור לך שהאוכל הלא כשר לכל היותר אינו ראוי למאכל יהודי שזה איכפת לו, והוא בהחלט ראוי למאכל אדם. מנסיון. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |